Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
  • L'Oficina de Turisme exposa els Nans de Manresa per dinamitzar l'equipament de cara a la Festa Major >

L'Oficina de Turisme exposa els Nans de Manresa per dinamitzar l'equipament de cara a la Festa Major

02/07/2017

Durant l’Aixada l’Oficina de Turisme ja va fer una exposició de vestuari i parament medieval. Ara, amb la voluntat de dinamitzar l’espai, es posa en valor la imatgeria de la ciutat.


L’Oficina de Turisme de Manresa té a partir d’avui uns protagonistes molt especials que estaran exposats a l’aparador d’entrada de l’equipament municipal. Es tracta dels Nans de Manresa, les populars figures que formen part de la imatgeria de Manresa. La seva presència respon a la voluntat de dinamitzar, servir de reclam i aprofitar aquest aparador d’entrada  – a tocar al carrer Sobrerroca – en funció dels actes i esdeveniments de la ciutat.

 

Durant la darrera Fira de l’Aixada, l’Oficina de Turisme va instal·lar una exposició de vestuari i parament medieval. En aquesta ocasió, de cara a la festa major, s’ha decidit posar en valor la imatgeria de Manresa exposant els Nans, creats el 1989 per Manel Casserras, i que conjuntament amb gegantons, pubilla i hereu, gegant, geganta, lleó i àliga són figures imprescindibles durant la celebració de la festa manresana i sempre de la mà de l’entitat Geganters de Manresa.

 

 

Fundació Turisme i Fires de Manresa - C/ Castelladral 5-7. Palau Firal Ap. 559 - +34 93 877 63 13 - fira@firamanresa.com