Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
  • La Perfumeria Regina guanya la tercera edició del concurs d'aparadors de la Fira de l'Aixada >

La Perfumeria Regina guanya la tercera edició del concurs d'aparadors de la Fira de l'Aixada

26/02/2017

L’establiment del carrer Cap del Rec guanya un cap de setmana per a dues persones a Andorra en un hotel de quatre estrelles.

 

La Perfumeria Regina, situada al carrer Cap del Rec, 4, ha estat l’establiment guanyador de la tercera edició de concurs d'aparadorisme i decoració interior de la Fira de l'Aixada de Manresa. El premi aconseguit és un cap de setmana ofert per Viatges Caditravel per a dues persones a Andorra, en un hotel de quatre estrelles i amb entrades incloses al centre termal de Caldea.

 

L’objectiu principal d’aquest concurs és implicar i promoure el comerç local en les activitats que es duen a terme durant la Fira de l’Aixada. La participació era oberta a tots els establiments d’àmbit comercial, de restauració i allotjament turístic de l'entorn immediat a l'espai on s’ha dut a terme el certamen i el tema havia d’estar en consonància amb l’ambientació medieval, a l’entorn del S. XIV, que és l’època en què situem la Fira de l’Aixada.

 

El jurat del concurs –que ha triat guanyador entre 11 establiments participants- ha estat format per Jaume Arnau, regidor de Comerç de l’Ajuntament de Manresa;  Anna Martí, de l’Associació Manresa de Festa; Sebastià Suet; de Manresa Comerç; i Sergi Roncal, de l’Associació de Comerciants Sobrerroca, Plaça Major, Sant Miquel i voltants.

 

Fundació Turisme i Fires de Manresa - C/ Castelladral 5-7. Palau Firal Ap. 559 - +34 93 877 63 13 - fira@firamanresa.com