13/06/2025
El consistori atorga una subvenció de 67.827 euros per col·laborar en el Programa de Desenvolupament Comunitari, amb l’objectiu de continuar fomentant i impulsant activitats socials i culturals en el barri per millorar la qualitat de vida dels veïns.
L’Ajuntament de Manresa i l’Associació de Veïns i Veïnes de les Escodines han renovat el conveni de col·laboració per a l’any 2025 amb l’objectiu de continuar fomentant i impulsant activitats socials i culturals en el barri per millorar la qualitat de vida dels veïns.
L’acte de signatura, celebrat aquest matí, ha comptat amb l’assistència de l’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia: el regidor d’Acció Comunitària, Lluís Vidal Sixto Orozco; la presidenta de l’AVV Escodines; Carme Carrió Salabarnada, i els representants de l’entitat veïnal, Conxita Serra Costa (vocal) i Pascual Romeo Felipe (tresorer).
Segons l’acord signat, l’Ajuntament de Manresa atorgarà una ajuda econòmica de 67.827 euros pel Pla de Desenvolupament Comunitari (PDC). Amb aquest conveni, es pretén treballar en diferents objectius per aconseguir que sigui un barri inclusiu, facilitar la participació activa i la convivència veïnal, fomentar l’educació, la cultura i facilitar eines que millorin l’ocupabilitat, i impulsar projectes socials d’atenció directa als col·lectius en risc d’exclusió social, entre d’altres eixos de treball al servei de la comunitat.
(*) Peu de foto: Pascual Romeo, Conxita Serra, Marc Aloy, Carme Carrió i Lluís Vidal Sixto, aquest matí a la Sala de Columnes de l’Ajuntament de Manresa