Aquest web utilitza galetes (cookies) per a oferir una millor experiència de navegació. Si continua navegant pel web, considerem que accepta la seva utilització. [ Acceptar ]
  • L'Ajuntament de Manresa homenatja Àngel Pla Sala pel seu centenari >

L'Ajuntament de Manresa homenatja Àngel Pla Sala pel seu centenari

27/11/2023

L’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, i la regidora de Drets Socials i Persones Grans, Mariona Homs Alsina, han visitat avui Àngel Pla Sala, per lliurar-li un obsequi i un ram de flors, en nom del consistori, amb motiu del seu 100è aniversari.  

 

L’alcalde de Manresa, Marc Aloy Guàrdia, i la regidora de Drets Socials i Persones Grans de l’Ajuntament de Manresa, Mariona Homs Alsina, han visitat avui Àngel Pla Sala, per felicitar-lo pels seus cent anys i li han lliurat un ram de flors i un obsequi en nom del consistori.  

La visita s’ha celebrat a la Residència Sant Andreu, un acte en què l’homenatjat ha estat acompanyat de familiars i professionals del centre que no s’han volgut perdre aquesta celebració tan especial. 

Àngel Pla Sala va néixer el 26 de novembre de 1923 a Manresa. És vidu, té dos fills, una filla i cinc nets. Durant la seva vida laboral va treballar d’administratiu a l’Anònima. Una de les seves grans aficions sempre ha estat la música -tocava el saxo i el clarinet- i li agradava molt col·leccionar segells i sobres de sucre, llegir, fer puzles i jugar al dòmino.

 

(*) Peu de foto: L’homenatge a l’Angel Pla  s’ha fet avui a la Residència Sant Andreu Salut

Fundació Turisme i Fires de Manresa - C/ Castelladral 5-7. Palau Firal Ap. 559 - +34 93 877 63 13 - fira@firamanresa.com